Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва

Підлужна Г. В. (2005) Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 55–57. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто психолого-педагогічні особливості організації та проведення інтегрованих уроків художньо-естетичного циклу в початковій школі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: О.А. Халімончук
Дата подачі: 25 Лист 2008 11:35
Оновлення: 05 Груд 2017 21:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2373

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу