Підлужна, Г. В. (2005) Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 55-57. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглянуто психолого-педагогічні особливості організації та проведення інтегрованих уроків художньо-естетичного циклу в початковій школі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | О.А. Халімончук |
Дата внесення: | 25 Лист 2008 11:35 |
Останні зміни: | 05 Груд 2017 21:42 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2373 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |