Елементи, в яких тема: "N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: N | І | Б | В | Г | Д | К | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ч | Ш | Я
Число елементів на цьому рівні: 46.

N

Nosok, Maryna, Kravets, Olena (2023) The Genre of Vaudeville and Its Features in N. Uvarova`s Play "Trouble from a Tender Heart". Сучасні тенденції навчання іноземних мов.

І

Іміхелова, С. С. (2008) Толерантность в постмодернистской художественной культуре. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 7-10.

Б

Берелет, В. І., Берелет, Л. І. (2024) Творчість режисера: від сценарію до сценічного дійства. Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення. с. 4-5.

Бодрова, Т. О., Шевчук, П. Г., Степанова, Людмила (2024) Стратегічні перспективи реалізації інтегративних та міжпредметних зв’язків у практичній підготовці майбутніх фахівців музично-освітнього профілю. Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю. Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю. ISSN 978-966-7742-27-0

В

Величко, І. А. (2007) Поєднання математики та дизайну в інтегрованому навчальному процесі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 103-105.

Величко, Д. О. (2007) Математика, мистецтво, дизайн-освіта - фундаменти освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 32-34.

Вознюк, О. В. (2017) Головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості – важливий ресурс мистецької освіти. Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура, 6. с. 13-20.

Ворона, Вікторія (2014) HOW TO MAKE CHOREOGRAPHY MORE EFFECTIVE? Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 113-115.

Г

Голуб, Анастасія, Чернишова, А. М. (2024) Іван Уривський – сучасний реформатор українського театру. In: І Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених "Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення".

Греськова, В. В., Халайцан, В. П., Піддубна, О. М., Шматлай, У. А., Дзигаленко, Л. М. (2023) Графічний дизайн як проблема мистецтвознавства. Вісник науки та освіти (7 (13)). с. 1012-1023. ISSN 2786-6165

Гузун, М. С., Гузун, Т. У. (2010) Здобутки українського хореографічного мистецтва в 30-70 рр. ХX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 106-109. ISSN 2076-6173

Гузун, Т. І., Гузун, М. С. (2010) Роль танцю в освітньому процесі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 76-80. ISSN 2076-6173

Д

Давидова-Біла, Г. В. (2004) Артистична атмосфера Львова міжвоєнного періоду і проблема виникнення альтернативних художніх напрямів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). с. 145-149.

Дрєєва, Валерія, Маніхровська, Дарія, Чернишова, А. М. (2024) Житомирський академічний український музично-драматичний театр імені Івана Кочерги: технічний аспект та аналіз репертуару. In: І Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених "Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення".

К

Климович, І. Ю., Чернишова, А. М., Копоть, І. Є. (2022) Митець і війна: трансцендентне в творчості Бориса Лятошинського. In: VІІ Всеукраїнська мультидисциплінарна науково-практична Інтернет-конференція.

Костриця, М. Ю. (2002) Краєзнавчі студії в епістолярній спадщині І. І. Огієнка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 21-23. ISSN 2076-6173

Краснова, Н. М. (2020) Періодизація розвитку дитячої образотворчості. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 137-141.

М

Майстренко, Г. В. (2007) Науково-методичні основи викладання перспективи на уроках образотворчого мистецтва в контексті дизайн-освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 128-130.

Маловицька, Л. Ф. (2006) Театрально-культурологічний аспект феномену маски: ґенеза, традиції та сьогодення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). с. 18-21. ISSN 2076-6173

Маловицька, Л. Ф., Дубова, В. О., Войтюк, Л. В. (2015) Інноваційна інтернет-технологія doodle-відео або ностальгія за дитинством. In: ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Людина віртуальна: нові горизонти", 17-18 березня 2015 року, м. Рубіжне.

Масловська, М. В. (2015) Зміст, структура та функції українознавства. Проблеми освіти. Формування патріотизму та полікультурної компетентності майбутніх фахівців гуманітарно- педагогічного профілю. с. 163-166.

Масол, Л. М. (2005) Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво"). ВІСНИК Житомирського державного університету ім. Івана Франка (21). с. 6-7.

Н

Новобранець, О. Б. (2005) Синтез мистецтв як домінанта культури модернізму (за трагедією для мюзик-холу Мішеля де Гельдерода "Смерть доктора Фауста"). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 263-269.

О

Олійник, Ю. В., Краснова, Н. М. (2020) Становлення українського живопису ХІХ-ХХ століття. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 156-159.

П

Приймак, А. М., Приймак, І. М. (2007) Роль української інтелігенції польського походження у національному відродженні України другої половини XIX століття. Українська полоністика (3-4). с. 73-76.

Піддубна, О. М. (2005) Вплив інтегрованих поліхудожніх програм з образотворчого мистецтва на формування емоційно-чуттєвої сфери школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 227-229. ISSN 2076-6173

Піддубна, О. М. (2019) Фахова дисципліна "композиція" в розвитку творчих здібностей учителів образотворчого мистецтва. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти». (Прийнятий до публікації)

Піддубна, О. М., Колесник, Н. Є. (2017) Художньо-педагогічна підготовка майбутніх учителів початковаї школи засобами образотворчого мистецтва. Інший. Полісся.

Підлужна, Г. В. (2005) Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 55-57. ISSN 2076-6173

Р

Радченко, О. Б. (2003) Постмодернізм: спроба філософсько-етичного осмислення сучасності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 47-51.

С

Савчин, Л. М. (2005) Роль мистецтва у соціумі: вивчення дисциплін мистецького циклу у вузі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 65-67.

Столярова, І. С. (2021) Доцільність вивчення поняття «форма», як елементу в образотворчому мистецтві через призму пізнання витинанкарства. The 2nd International scientific and practical conference “Innovations and prospects of world science” (October 6-8, 2021). с. 344-347.

Столярова, І. С. (2021) Розвиток вміння поєднувати набуті теоретичні знання та практичні навички студентами в процесі пленерної практики з отриманням прогнозованого результату - натурного етюду. Трансформації в сучасному просторі: глибинні аспекти розвитку освіти. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м.Київ,04 листопада 2021 року). с. 17-20.

Столярова, І. С., Cтоляров, В. О. (2022) «Композиція» з застосуванням цифрових графічних технологій, та покращення якості підготовки спеціалістів мистецької освіти. Digital Transformations of Modernity: Proceedings of the Multidisciplinary International Scientific-Practical Conference (January 24, 2022. Coimbra, Portugal). с. 9-12.

Сімон, Д. П. (2009) Філософія "вчинку" Кароля Войтили. Українська полоністика (6). с. 65-70.

Т

Тарасенко, Г. С., Нестерович, Б. І. (2005) Аксіологічний підхід до інтеграції мистецьких дисциплін у контексті гуманітаризації вищої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університетуту. (21). с. 12-15.

Тереня, С. Л. (2003) Характерные черты языка искусства постмодерна. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 34-37.

Травкіна, Н. М. (2003) Вивчення творчості Ю. Словацького і Ф. Шопена з позиції спільності естетичних поглядів та світосприйняття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 130-134.

У

Удич, О. А. (2005) Елементи інтеграції мистецтва та лінгводидактики в роботі фольклорного ансамблю. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 265-269.

Ч

Чирков, О. С. (2006) Драматургія – мистецтво драми? Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). с. 104-109. ISSN 2076-6173

Ш

Шалагінов, Б. Б. (2006) Драматургічні засоби створення театральності в "Фаусті" Й. В. Ґете. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). с. 110-116.

Шмельова, Т. В. (2005) Вплив мистецтва на формування естетичного світосприймання майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 270-272. ISSN 2076-6173

Шмельова, Т. В. (2013) Специфіка класифікації мистецтв у сучасній науці. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 167-170. ISSN 2076-6173

Шмельова, Т. В., Сотська, Г. І. (2016) Словник мистецьких термінів. Видавництво «Стар», Херсон.

Шостачук, Т. В. (2023) Художня образність графіки постмодернізму та моделювання нових візуальних образів у графічному дизайні. Інший. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир.

Я

Ямчинська, Г. В., Чернікова, І. І. (2009) Використання інноваційних технологій інтегрованого навчання на заняттях Малих академій мистецтв. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 75-78. ISSN 2076-6173

Цей список був створений у Wed Jul 31 07:17:20 2024 EEST.