Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва

Підлужна, Г. В. (2005) Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 55-57. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто психолого-педагогічні особливості організації та проведення інтегрованих уроків художньо-естетичного циклу в початковій школі.

Item Type: Article
Subjects: N Fine Arts > NX Arts in general
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Linguistic Techniques and Culture of Professional Language
Depositing User: О.А. Халімончук
Date Deposited: 25 Nov 2008 11:35
Last Modified: 05 Dec 2017 21:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2373

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics