Вознюк, О. В. (2017) Головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості – важливий ресурс мистецької освіти. Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура, 6. pp. 13-20.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
На основі міждисциплінарного підходу, зокрема універсальної синергетичної парадигми розвитку концептуалізуються головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості у сфері мистецької освіти. Розвиток мистецтва як форми суспільної свідомості розглядається у контексті розвитку культури, живопису (за критеріями симметрия-асиметрія, форма-зміст), сфери чуттів, ідеї простору і часу, колірного сприйняття людини в онто- та філогенезі, естетичних, просторово-архітектурних уявлень людства. Відкрита закономірність розвитку мистецтва дозволяє сповнити мистецьку освіту новим – синтетичним – змістом, спрощуючи організацію навчального матеріалу
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) N Fine Arts > NX Arts in general |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 27 Jan 2018 08:38 |
Last Modified: | 27 Jan 2018 08:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26228 |
Actions (login required)
View Item |