Вознюк О. В. (2017) Головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості – важливий ресурс мистецької освіти. Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура, 6. С. 13–20.
|
Текст
Download (1MB) | Preview |
Анотація
На основі міждисциплінарного підходу, зокрема універсальної синергетичної парадигми розвитку концептуалізуються головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості у сфері мистецької освіти. Розвиток мистецтва як форми суспільної свідомості розглядається у контексті розвитку культури, живопису (за критеріями симметрия-асиметрія, форма-зміст), сфери чуттів, ідеї простору і часу, колірного сприйняття людини в онто- та філогенезі, естетичних, просторово-архітектурних уявлень людства. Відкрита закономірність розвитку мистецтва дозволяє сповнити мистецьку освіту новим – синтетичним – змістом, спрощуючи організацію навчального матеріалу
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 27 Січ 2018 08:38 |
Оновлення: | 27 Січ 2018 08:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26228 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |