Елементи, в яких тема: "N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 48.

Стаття

Nosok, Maryna, Kravets, Olena (2023) The Genre of Vaudeville and Its Features in N. Uvarova`s Play "Trouble from a Tender Heart". Сучасні тенденції навчання іноземних мов.

Іміхелова, С. С. (2008) Толерантность в постмодернистской художественной культуре. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 7-10.

Берелет, В. І., Берелет, Л. І. (2024) Творчість режисера: від сценарію до сценічного дійства. Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення. с. 4-5.

Бодрова, Т. О., Шевчук, П. Г., Степанова, Людмила (2024) Стратегічні перспективи реалізації інтегративних та міжпредметних зв’язків у практичній підготовці майбутніх фахівців музично-освітнього профілю. Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю. Трансдисциплінарний вимір підготовки фахівців мистецького профілю. ISSN 978-966-7742-27-0

Величко, І. А. (2007) Поєднання математики та дизайну в інтегрованому навчальному процесі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 103-105.

Величко, Д. О. (2007) Математика, мистецтво, дизайн-освіта - фундаменти освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 32-34.

Вознюк, О. В. (2017) Головні закономірності розвитку мистецтва як форми суспільної свідомості – важливий ресурс мистецької освіти. Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура, 6. с. 13-20.

Ворона, Вікторія (2014) HOW TO MAKE CHOREOGRAPHY MORE EFFECTIVE? Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 113-115.

Греськова, В. В., Халайцан, В. П., Піддубна, О. М., Шматлай, У. А., Дзигаленко, Л. М. (2023) Графічний дизайн як проблема мистецтвознавства. Вісник науки та освіти (7 (13)). с. 1012-1023. ISSN 2786-6165

Гузун, М. С., Гузун, Т. У. (2010) Здобутки українського хореографічного мистецтва в 30-70 рр. ХX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 106-109. ISSN 2076-6173

Гузун, Т. І., Гузун, М. С. (2010) Роль танцю в освітньому процесі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 76-80. ISSN 2076-6173

Давидова-Біла, Г. В. (2004) Артистична атмосфера Львова міжвоєнного періоду і проблема виникнення альтернативних художніх напрямів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). с. 145-149.

Костриця, М. Ю. (2002) Краєзнавчі студії в епістолярній спадщині І. І. Огієнка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 21-23. ISSN 2076-6173

Краснова, Н. М. (2020) Періодизація розвитку дитячої образотворчості. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 137-141.

Майстренко, Г. В. (2007) Науково-методичні основи викладання перспективи на уроках образотворчого мистецтва в контексті дизайн-освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 128-130.

Маловицька, Л. Ф. (2006) Театрально-культурологічний аспект феномену маски: ґенеза, традиції та сьогодення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). с. 18-21. ISSN 2076-6173

Масловська, М. В. (2015) Зміст, структура та функції українознавства. Проблеми освіти. Формування патріотизму та полікультурної компетентності майбутніх фахівців гуманітарно- педагогічного профілю. с. 163-166.

Масол, Л. М. (2005) Емерджентні та понятійні параметри художньо-дидактичної інтеграції (на прикладі курсу "Мистецтво"). ВІСНИК Житомирського державного університету ім. Івана Франка (21). с. 6-7.

Новобранець, О. Б. (2005) Синтез мистецтв як домінанта культури модернізму (за трагедією для мюзик-холу Мішеля де Гельдерода "Смерть доктора Фауста"). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 263-269.

Олійник, Ю. В., Краснова, Н. М. (2020) Становлення українського живопису ХІХ-ХХ століття. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 156-159.

Приймак, А. М., Приймак, І. М. (2007) Роль української інтелігенції польського походження у національному відродженні України другої половини XIX століття. Українська полоністика (3-4). с. 73-76.

Піддубна, О. М. (2005) Вплив інтегрованих поліхудожніх програм з образотворчого мистецтва на формування емоційно-чуттєвої сфери школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 227-229. ISSN 2076-6173

Піддубна, О. М. (2019) Фахова дисципліна "композиція" в розвитку творчих здібностей учителів образотворчого мистецтва. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти». (Прийнятий до публікації)

Підлужна, Г. В. (2005) Психолого-педагогічні особливості інтегрованих уроків читання, музики та образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 55-57. ISSN 2076-6173

Радченко, О. Б. (2003) Постмодернізм: спроба філософсько-етичного осмислення сучасності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 47-51.

Савчин, Л. М. (2005) Роль мистецтва у соціумі: вивчення дисциплін мистецького циклу у вузі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 65-67.

Столярова, І. С. (2021) Доцільність вивчення поняття «форма», як елементу в образотворчому мистецтві через призму пізнання витинанкарства. The 2nd International scientific and practical conference “Innovations and prospects of world science” (October 6-8, 2021). с. 344-347.

Столярова, І. С. (2021) Розвиток вміння поєднувати набуті теоретичні знання та практичні навички студентами в процесі пленерної практики з отриманням прогнозованого результату - натурного етюду. Трансформації в сучасному просторі: глибинні аспекти розвитку освіти. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м.Київ,04 листопада 2021 року). с. 17-20.

Столярова, І. С., Cтоляров, В. О. (2022) «Композиція» з застосуванням цифрових графічних технологій, та покращення якості підготовки спеціалістів мистецької освіти. Digital Transformations of Modernity: Proceedings of the Multidisciplinary International Scientific-Practical Conference (January 24, 2022. Coimbra, Portugal). с. 9-12.

Сімон, Д. П. (2009) Філософія "вчинку" Кароля Войтили. Українська полоністика (6). с. 65-70.

Тарасенко, Г. С., Нестерович, Б. І. (2005) Аксіологічний підхід до інтеграції мистецьких дисциплін у контексті гуманітаризації вищої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університетуту. (21). с. 12-15.

Тереня, С. Л. (2003) Характерные черты языка искусства постмодерна. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 34-37.

Травкіна, Н. М. (2003) Вивчення творчості Ю. Словацького і Ф. Шопена з позиції спільності естетичних поглядів та світосприйняття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 130-134.

Удич, О. А. (2005) Елементи інтеграції мистецтва та лінгводидактики в роботі фольклорного ансамблю. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 265-269.

Чирков, О. С. (2006) Драматургія – мистецтво драми? Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). с. 104-109. ISSN 2076-6173

Шалагінов, Б. Б. (2006) Драматургічні засоби створення театральності в "Фаусті" Й. В. Ґете. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). с. 110-116.

Шмельова, Т. В. (2005) Вплив мистецтва на формування естетичного світосприймання майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 270-272. ISSN 2076-6173

Шмельова, Т. В. (2013) Специфіка класифікації мистецтв у сучасній науці. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 167-170. ISSN 2076-6173

Ямчинська, Г. В., Чернікова, І. І. (2009) Використання інноваційних технологій інтегрованого навчання на заняттях Малих академій мистецтв. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 75-78. ISSN 2076-6173

Монографія

Піддубна, О. М., Колесник, Н. Є. (2017) Художньо-педагогічна підготовка майбутніх учителів початковаї школи засобами образотворчого мистецтва. Інший. Полісся.

Шостачук, Т. В. (2023) Художня образність графіки постмодернізму та моделювання нових візуальних образів у графічному дизайні. Інший. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Голуб, Анастасія, Чернишова, А. М. (2024) Іван Уривський – сучасний реформатор українського театру. In: І Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених "Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення".

Дрєєва, Валерія, Маніхровська, Дарія, Чернишова, А. М. (2024) Житомирський академічний український музично-драматичний театр імені Івана Кочерги: технічний аспект та аналіз репертуару. In: І Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених "Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення".

Климович, І. Ю., Чернишова, А. М., Копоть, І. Є. (2022) Митець і війна: трансцендентне в творчості Бориса Лятошинського. In: VІІ Всеукраїнська мультидисциплінарна науково-практична Інтернет-конференція.

Маловицька, Л. Ф., Дубова, В. О., Войтюк, Л. В. (2015) Інноваційна інтернет-технологія doodle-відео або ностальгія за дитинством. In: ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Людина віртуальна: нові горизонти", 17-18 березня 2015 року, м. Рубіжне.

Чернишова, А. М. (2024) Символізм як відправна точка трансформацій жанрів драматургії ХХ століття. In: International Scientific Conference "Science and Global Challenges in the Modern World", 2024, November 4, Leicester, UK.

Книга

Шинкарук, В. Ф., ed. (2008) Диво, знайдене в собі. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. ISBN 978-966-485-024-4

Шмельова, Т. В., Сотська, Г. І. (2016) Словник мистецьких термінів. Видавництво «Стар», Херсон.

Цей список був створений у Fri Dec 20 01:01:45 2024 EET.