Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках рідної мови

Грибан Г. В. (2005) Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках рідної мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 35–37.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (119kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито значення інтегрованого навчання на уроках рідної мови.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: О.А. Халімончук
Дата подачі: 25 Лист 2008 10:18
Оновлення: 14 Серп 2015 18:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2390

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу