Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках рідної мови

Грибан Г. В. (2005) Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках рідної мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 35–37.

[thumbnail of 05ggvurm.pdf]
Preview
PDF
05ggvurm.pdf

Завантажити (119kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито значення інтегрованого навчання на уроках рідної мови.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: О.А. Халімончук
Дата подачі: 25 Лист 2008 10:18
Оновлення: 14 Серп 2015 18:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2390
ДСТУ 8302:2015: Грибан Г. В. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках рідної мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 35–37.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу