Маркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послуг

Шадура К. М. (2017) Маркетингові дослідження як засіб управління якістю освітніх послуг. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний менеджмент у закладах освіти», 2. С. 228–234.

[img]
Preview
Текст
Download (515kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Ольга Кравчук
Дата подачі: 25 Трав 2017 09:35
Оновлення: 25 Трав 2017 09:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24720

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу