Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду

Данильчук, Д. О. (2017) Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду. Актуальні питання сучасної інформатики (4). с. 5-9.

[img]
Перегляд
Text
Download (273kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: С.В. Кузьменко
Дата внесення: 01 Черв 2017 10:29
Останні зміни: 01 Черв 2017 10:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24808

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу