Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду

Данильчук Д. О. (2017) Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду. Актуальні питання сучасної інформатики (4). С. 5–9.

[img]
Preview
Текст
Download (273kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: С.В. Кузьменко
Дата подачі: 01 Черв 2017 10:29
Оновлення: 01 Черв 2017 10:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24808

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу