Теоретичні засади розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю

Козаченко Г. В. (2017) Теоретичні засади розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). С. 64–70. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (378kB) | Preview

Анотація

У статті представлено теоретичний аналіз та визначення сутності, взаємозв'язку понять ''компетентнісний підхід'', ''компетентність'', ''компетенція'', ''професійна компетентність'', ''педагогічна компетентність викладача фармацевтичного профілю'' у контексті освітніх нормативних документів та досліджень науковців з метою подальшого комплексного розуміння проблеми розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, професійна компетентність, педагогічна компетентність викладача фармацевтичного профілю
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 06 Черв 2017 19:10
Оновлення: 06 Черв 2017 19:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24899

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу