Козаченко, Г. В.
(2017)
Теоретичні засади розвитку педагогічної компетентності викладачів
фармацевтичного профілю.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
с. 64-70.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено теоретичний аналіз та визначення сутності, взаємозв'язку понять ''компетентнісний підхід'', ''компетентність'', ''компетенція'', ''професійна компетентність'', ''педагогічна компетентність викладача фармацевтичного профілю'' у контексті освітніх нормативних документів та досліджень науковців з метою подальшого комплексного розуміння проблеми розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, професійна компетентність, педагогічна компетентність викладача фармацевтичного профілю |
Теми: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
06 Черв 2017 19:10 |
Останні зміни: |
06 Черв 2017 19:10 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24899 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |