Копил, Г. О.
(2017)
Аспекти рефлексії в процесі формування інтеркультурологічної компетенції на
заняттях з іноземної мови фахового спрямування.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
с. 71-77.
ISSN 2076-6173
Опис
У даній статті йде мова про рефлексію як науковий метод, структурний компонент та інструмент формування інтеркультурологічної / міжкультурної компетенції як складової професійної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у теоретичному та практичному відношенні.
У статті обґрунтовано, що застосування прийомів рефлексивного методу уможливлює ефективний вплив на формування професійної компетентності майбутніх фахівців.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
рефлексія, самопізнання, самоконтроль, міжкультурна комунікація, інтеркультурологічна компетенція, формування. |
Теми: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
06 Черв 2017 17:57 |
Останні зміни: |
06 Черв 2017 18:04 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24900 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |