Копил Г. О. (2017) Аспекти рефлексії в процесі формування інтеркультурологічної компетенції на заняттях з іноземної мови фахового спрямування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 71–77. ISSN 2076-6173.
Preview
15.pdf
Завантажити (386kB) | Preview
Анотація
У даній статті йде мова про рефлексію як науковий метод, структурний компонент та інструмент формування інтеркультурологічної / міжкультурної компетенції як складової професійної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у теоретичному та практичному відношенні.
У статті обґрунтовано, що застосування прийомів рефлексивного методу уможливлює ефективний вплив на формування професійної компетентності майбутніх фахівців.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | рефлексія, самопізнання, самоконтроль, міжкультурна комунікація, інтеркультурологічна компетенція, формування. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 06 Черв 2017 17:57 |
Оновлення: | 06 Черв 2017 18:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24900 |
ДСТУ 8302:2015: | Копил Г. О. Аспекти рефлексії в процесі формування інтеркультурологічної компетенції на заняттях з іноземної мови фахового спрямування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (87). С. 71–77. |