Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аспекти рефлексії в процесі формування інтеркультурологічної компетенції на заняттях з іноземної мови фахового спрямування

Копил Г. О. (2017) Аспекти рефлексії в процесі формування інтеркультурологічної компетенції на заняттях з іноземної мови фахового спрямування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 71–77. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 15.pdf]
Preview
Текст
15.pdf

Завантажити (386kB) | Preview

Анотація

У даній статті йде мова про рефлексію як науковий метод, структурний компонент та інструмент формування інтеркультурологічної / міжкультурної компетенції як складової професійної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у теоретичному та практичному відношенні.
У статті обґрунтовано, що застосування прийомів рефлексивного методу уможливлює ефективний вплив на формування професійної компетентності майбутніх фахівців.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рефлексія, самопізнання, самоконтроль, міжкультурна комунікація, інтеркультурологічна компетенція, формування.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 06 Черв 2017 17:57
Оновлення: 06 Черв 2017 18:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24900
ДСТУ 8302:2015: Копил Г. О. Аспекти рефлексії в процесі формування інтеркультурологічної компетенції на заняттях з іноземної мови фахового спрямування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (87). С. 71–77.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу