Литньова, Т. В.
(2017)
Розробка цільового компонента навчання іноземної мови в умовах відновлення
вітчизняної шкільної освіти в повоєнний період (1946 – початок 1950-х років).
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
с. 100-105.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто напрями розвитку цільового компонента навчання іноземної мови в Радянському Союзі в умовах відновлення шкільної освіти в повоєнний період. На основі офіційних документів і шкільних програм розкрито зміст практичної, освітньої і виховної цілей навчання в середній школі. Визначено причини рецептивно-репродуктивної спрямованості навчання іноземних мов у 1946 – на початку 1950-х років. Проаналізовано вплив урядових освітніх постанов на формулювання цільового компонента навчання іноземної мови.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |