Литньова, Т. В.
(2017)
Розробка цільового компонента навчання іноземної мови в умовах відновлення
вітчизняної шкільної освіти в повоєнний період (1946 – початок 1950-х років).
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
с. 100-105.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто напрями розвитку цільового компонента навчання іноземної мови в Радянському Союзі в умовах відновлення шкільної освіти в повоєнний період. На основі офіційних документів і шкільних програм розкрито зміст практичної, освітньої і виховної цілей навчання в середній школі. Визначено причини рецептивно-репродуктивної спрямованості навчання іноземних мов у 1946 – на початку 1950-х років. Проаналізовано вплив урядових освітніх постанов на формулювання цільового компонента навчання іноземної мови.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
цільовий компонент навчання іноземної мови, практична мета, освітня мета, виховна мета, зміст іншомовної освіти |
Теми: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач, що депонує: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата внесення: |
08 Черв 2017 17:15 |
Останні зміни: |
08 Черв 2017 17:23 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24923 |
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |