Розвиток іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів за допомогою соціальних мереж

Лихошвед, Н. В. (2017) Розвиток іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів за допомогою соціальних мереж. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). pp. 106-111. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (358kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано можливості застосування соціальних мереж для розвитку іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів. Визначено особливості професійної діяльності інтернет-маркетологів та елементи змісту професійної підготовки студентів спеціальності ''Маркетинг'', які є перспективними для реалізації міжпредметних зв’язків при навчанні іноземної мови. Визначено форми, методи та засоби навчання іноземної мови за допомогою соціальних мереж для курсу ''Іноземна мова'' для студентів спеціальності ''Маркетинг''.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтернет-маркетолог, іншомовна компетентність маркетолога, соціальний медіа-маркетинг, навчання за допомогою соціальних мереж.
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 08 Jun 2017 17:19
Last Modified: 08 Jun 2017 17:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24924

Actions (login required)

View Item View Item