Лихошвед, Н. В.
(2017)
Розвиток іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів за
допомогою соціальних мереж.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
pp. 106-111.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті проаналізовано можливості застосування соціальних мереж для розвитку іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів. Визначено особливості професійної діяльності інтернет-маркетологів та елементи змісту професійної підготовки студентів спеціальності ''Маркетинг'', які є перспективними для реалізації міжпредметних зв’язків при навчанні іноземної мови. Визначено форми, методи та засоби навчання іноземної мови за допомогою соціальних мереж для курсу ''Іноземна мова'' для студентів спеціальності ''Маркетинг''.
Actions (login required)
 |
View Item |