Розвиток іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів за допомогою соціальних мереж

Лихошвед, Н. В. (2017) Розвиток іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів за допомогою соціальних мереж. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). с. 106-111. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (358kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано можливості застосування соціальних мереж для розвитку іншомовної професійної компетентності майбутніх маркетологів. Визначено особливості професійної діяльності інтернет-маркетологів та елементи змісту професійної підготовки студентів спеціальності ''Маркетинг'', які є перспективними для реалізації міжпредметних зв’язків при навчанні іноземної мови. Визначено форми, методи та засоби навчання іноземної мови за допомогою соціальних мереж для курсу ''Іноземна мова'' для студентів спеціальності ''Маркетинг''.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інтернет-маркетолог, іншомовна компетентність маркетолога, соціальний медіа-маркетинг, навчання за допомогою соціальних мереж.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 08 Черв 2017 17:19
Останні зміни: 08 Черв 2017 17:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24924

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу