Юрченко, О. В.
(2017)
Становлення мотиваційної сфери майбутніх учителів початкової школи на основі
атрибутивного підходу як педагогічна умова їх підготовки до формування соціальної
компетентності молодших школярів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)).
с. 168-172.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті визначено педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів. Розкрито сутність та способи впровадження однієї із них – становлення мотиваційної сфери майбутніх учителів щодо формування соціальної компетентності молодших школярів на основі атрибутивного підходу. Визначено шляхи запровадження атрибутивного підходу у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Узагальнено основні напрями реалізації програми розвитку мотиваційної сфери майбутніх учителів початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |