Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Становлення мотиваційної сфери майбутніх учителів початкової школи на основі атрибутивного підходу як педагогічна умова їх підготовки до формування соціальної компетентності молодших школярів

Юрченко О. В. (2017) Становлення мотиваційної сфери майбутніх учителів початкової школи на основі атрибутивного підходу як педагогічна умова їх підготовки до формування соціальної компетентності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1 (87). С. 168–172. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 32.pdf]
Preview
Текст
32.pdf

Завантажити (357kB) | Preview

Анотація

У статті визначено педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів. Розкрито сутність та способи впровадження однієї із них – становлення мотиваційної сфери майбутніх учителів щодо формування соціальної компетентності молодших школярів на основі атрибутивного підходу. Визначено шляхи запровадження атрибутивного підходу у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Узагальнено основні напрями реалізації програми розвитку мотиваційної сфери майбутніх учителів початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічні умови, підготовка майбутніх учителів початкової школи, становлення мотиваційної сфери, атрибутивний підхід.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 08 Черв 2017 18:03
Оновлення: 08 Черв 2017 18:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24938
ДСТУ 8302:2015: Юрченко О. В. Становлення мотиваційної сфери майбутніх учителів початкової школи на основі атрибутивного підходу як педагогічна умова їх підготовки до формування соціальної компетентності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 1 (87). С. 168–172.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу