Становлення мотиваційної сфери майбутніх учителів початкової школи на основі атрибутивного підходу як педагогічна умова їх підготовки до формування соціальної компетентності молодших школярів

Юрченко, О. В. (2017) Становлення мотиваційної сфери майбутніх учителів початкової школи на основі атрибутивного підходу як педагогічна умова їх підготовки до формування соціальної компетентності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). pp. 168-172. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (357kB) | Preview

Abstract

У статті визначено педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів. Розкрито сутність та способи впровадження однієї із них – становлення мотиваційної сфери майбутніх учителів щодо формування соціальної компетентності молодших школярів на основі атрибутивного підходу. Визначено шляхи запровадження атрибутивного підходу у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Узагальнено основні напрями реалізації програми розвитку мотиваційної сфери майбутніх учителів початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічні умови, підготовка майбутніх учителів початкової школи, становлення мотиваційної сфери, атрибутивний підхід.
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 08 Jun 2017 18:03
Last Modified: 08 Jun 2017 18:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24938

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics