Психосемантичні методи дослідження самооцінки молодших школярів

Загурська І. С., Никончук Н. О. (2017) Психосемантичні методи дослідження самооцінки молодших школярів. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. Випуск 2.. С. 17–19.

[img]
Preview
Текст
Download (135kB) | Preview

Анотація

У статті обгрунтоваується індивідуально-орієнтований підхід до вивчення самооцінки за допомогою психосемантичного методу. Його перевагою є те, що отримані результати піддаються узагальненню та факторному моделюванню, а також дозволяють ідентифікувати виділені конструкти як особистісні якості, учіннєві чи творчі здібності. У психосемантичному дослідженні можна використовувати ігрові форми роботи з молодшими школярами, що знижує ймовірність соціально бажаних відповідей.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Самооцінка, психосемантичний метод, особистісні конструкти
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Інна Станіславівна Загурська
Дата подачі: 27 Черв 2017 12:30
Оновлення: 27 Черв 2017 12:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24952

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу