Психосемантичні методи дослідження самооцінки молодших школярів

Загурська, І. С., Никончук, Н. О. (2017) Психосемантичні методи дослідження самооцінки молодших школярів. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. Випуск 2.. с. 17-19.

[img]
Перегляд
Text
Download (135kB) | Перегляд

Опис

У статті обгрунтоваується індивідуально-орієнтований підхід до вивчення самооцінки за допомогою психосемантичного методу. Його перевагою є те, що отримані результати піддаються узагальненню та факторному моделюванню, а також дозволяють ідентифікувати виділені конструкти як особистісні якості, учіннєві чи творчі здібності. У психосемантичному дослідженні можна використовувати ігрові форми роботи з молодшими школярами, що знижує ймовірність соціально бажаних відповідей.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Самооцінка, психосемантичний метод, особистісні конструкти
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Інна Загурська
Дата внесення: 27 Черв 2017 12:30
Останні зміни: 27 Черв 2017 12:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24952

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу