Загурська І. С., Никончук Н. О.
(2017)
Психосемантичні методи дослідження самооцінки молодших школярів.
Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. Випуск 2..
С. 17–19.
Анотація
У статті обгрунтоваується індивідуально-орієнтований підхід до вивчення самооцінки за допомогою психосемантичного методу. Його перевагою є те, що отримані результати піддаються узагальненню та факторному моделюванню, а також дозволяють ідентифікувати виділені конструкти як особистісні якості, учіннєві чи творчі здібності. У психосемантичному дослідженні
можна використовувати ігрові форми роботи з молодшими школярами, що знижує ймовірність соціально бажаних відповідей.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |