Загурська, І. С., Никончук, Н. О.
(2017)
Психосемантичні методи дослідження самооцінки молодших школярів.
Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. Випуск 2..
с. 17-19.
Опис
У статті обгрунтоваується індивідуально-орієнтований підхід до вивчення самооцінки за допомогою психосемантичного методу. Його перевагою є те, що отримані результати піддаються узагальненню та факторному моделюванню, а також дозволяють ідентифікувати виділені конструкти як особистісні якості, учіннєві чи творчі здібності. У психосемантичному дослідженні
можна використовувати ігрові форми роботи з молодшими школярами, що знижує ймовірність соціально бажаних відповідей.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |