Психосемантичні методи дослідження самооцінки молодших школярів

Загурська, І. С., Никончук, Н. О. (2017) Психосемантичні методи дослідження самооцінки молодших школярів. Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. Випуск 2.. pp. 17-19.

[img]
Preview
Text
Download (135kB) | Preview

Abstract

У статті обгрунтоваується індивідуально-орієнтований підхід до вивчення самооцінки за допомогою психосемантичного методу. Його перевагою є те, що отримані результати піддаються узагальненню та факторному моделюванню, а також дозволяють ідентифікувати виділені конструкти як особистісні якості, учіннєві чи творчі здібності. У психосемантичному дослідженні можна використовувати ігрові форми роботи з молодшими школярами, що знижує ймовірність соціально бажаних відповідей.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Самооцінка, психосемантичний метод, особистісні конструкти
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: доцент Інна Загурська
Date Deposited: 27 Jun 2017 12:30
Last Modified: 27 Jun 2017 12:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24952

Actions (login required)

View Item View Item