Маркетингова політика комунікацій на сучасному підприємстві

Міліневський В. Г., Клімова І. О. (2017) Маркетингова політика комунікацій на сучасному підприємстві. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

[img]
Preview
pdf
Download (296kB) | Preview

Анотація

Ключовим чинником забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємств на внутрішньому й міжнародному ринках стала дієва система маркетингових комунікацій, яка характеризується широким застосуванням різноманітних комунікаційних засобів і появою нових інструментів інформаційного впливу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 13 Черв 2017 10:20
Оновлення: 13 Черв 2017 10:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24992

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу