Маркетингова політика комунікацій на сучасному підприємстві

Міліневський, В. Г., Клімова, І. О. (2017) Маркетингова політика комунікацій на сучасному підприємстві. Звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

[img]
Перегляд
pdf
Download (296kB) | Перегляд

Опис

Ключовим чинником забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємств на внутрішньому й міжнародному ринках стала дієва система маркетингових комунікацій, яка характеризується широким застосуванням різноманітних комунікаційних засобів і появою нових інструментів інформаційного впливу.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 13 Черв 2017 10:20
Останні зміни: 13 Черв 2017 10:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24992

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу