Особливості регуляції навчальної діяльності студентів-психологів 4-го курсу

Білоусова, І., Шмиглюк, О. Г. (2013) Особливості регуляції навчальної діяльності студентів-психологів 4-го курсу. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально- психологічного факультету (5). pp. 18-19.

[img]
Preview
Text
Download (204kB) | Preview

Abstract

Проблема саморегуляцiї дiяльностi людини за останнi десятилiття стала однiєю з ключових у психологiчнiй науцi, її дослiдження здiйснювали I.М. Захарова, К.В. Злоказов, О.В. Зобков, Н.О. Киселевська, Т.В. Кириченко, О.О. Конопкiн, В.I. Моросанова, Ю.Р. Нюрдгеймер, Н.С. Олєйник, I.В. Плахотнiкова, Г.С. Пригiн, Т.В. Попова, О.В. Стаканова та iн. Науковці зазначають, що процес саморегуляцiї особливо iнтенсивно розвивається в юнацькому вiцi (Л.В. Засєкiна, I.С. Кон, Н.С. Лейтес, Н.I. Пов’якель). Саме в цей перiод послiдовно актуалiзується дiя соцiальних, дiяльнiсних, особистiсних чинникiв регуляцiї, якi тiсно включенi у процес самопiзнання юнакiв, їх професiйного та особистiсного самовизначення. Дедалi бiльшу увагу вчених привертає питання зв’язку саморегуляцiї з успiшнiстю навчальної дiяльностi студентів.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Геннадіївна Шмиглюк
Date Deposited: 04 Sep 2017 16:58
Last Modified: 04 Sep 2017 17:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25176

Actions (login required)

View Item View Item