Особливості регуляції навчальної діяльності студентів-психологів 4-го курсу

Білоусова, І., Шмиглюк, О. Г. (2013) Особливості регуляції навчальної діяльності студентів-психологів 4-го курсу. Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально- психологічного факультету (5). с. 18-19.

[img]
Перегляд
Text
Download (204kB) | Перегляд

Опис

Проблема саморегуляцiї дiяльностi людини за останнi десятилiття стала однiєю з ключових у психологiчнiй науцi, її дослiдження здiйснювали I.М. Захарова, К.В. Злоказов, О.В. Зобков, Н.О. Киселевська, Т.В. Кириченко, О.О. Конопкiн, В.I. Моросанова, Ю.Р. Нюрдгеймер, Н.С. Олєйник, I.В. Плахотнiкова, Г.С. Пригiн, Т.В. Попова, О.В. Стаканова та iн. Науковці зазначають, що процес саморегуляцiї особливо iнтенсивно розвивається в юнацькому вiцi (Л.В. Засєкiна, I.С. Кон, Н.С. Лейтес, Н.I. Пов’якель). Саме в цей перiод послiдовно актуалiзується дiя соцiальних, дiяльнiсних, особистiсних чинникiв регуляцiї, якi тiсно включенi у процес самопiзнання юнакiв, їх професiйного та особистiсного самовизначення. Дедалi бiльшу увагу вчених привертає питання зв’язку саморегуляцiї з успiшнiстю навчальної дiяльностi студентів.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Геннадіївна Шмиглюк
Дата внесення: 04 Вер 2017 16:58
Останні зміни: 04 Вер 2017 17:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25176

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу