Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності

Антонова О. Є. (2017) Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 5–9. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (334kB) | Preview

Анотація

В статті на основі аналізу найбільш відомих підходів до визначення сутності поняття «креативність» пропонується розроблена автором модель педагогічної обдарованості, одним з головних компонентів якої виділяється педагогічна креативність. Запропоновані критерії та параметри оцінювання рівня розвитку педагогічної креативності можуть служити основою для проведення їх оцінювання і самооцінювання майбутніми учителями та вчителями-практиками, а також для розробки на цій основі програм самовдосконалення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: креативність, творчість, педагогічна креативність, семантична спонтанна гнучкість
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 11 Вер 2017 17:11
Оновлення: 11 Вер 2017 17:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25218

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу