Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності

Антонова, О. Є. (2017) Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 5-9. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (334kB) | Перегляд

Опис

В статті на основі аналізу найбільш відомих підходів до визначення сутності поняття «креативність» пропонується розроблена автором модель педагогічної обдарованості, одним з головних компонентів якої виділяється педагогічна креативність. Запропоновані критерії та параметри оцінювання рівня розвитку педагогічної креативності можуть служити основою для проведення їх оцінювання і самооцінювання майбутніми учителями та вчителями-практиками, а також для розробки на цій основі програм самовдосконалення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: креативність, творчість, педагогічна креативність, семантична спонтанна гнучкість
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 11 Вер 2017 17:11
Останні зміни: 11 Вер 2017 17:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25218

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу