Волошин П. М.
(2017)
Методика формування надійності співу в майбутніх учителів музики засобами активізації емоційного впливу на процес виконавської діяльності.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
С. 70–73.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті порушується проблема підготовки вчителів мистецьких дисциплін до музично-виконавської діяльності,удосконалення технологій навчання співу, які традиційно є обов’язковим компонентом навчання і виховання, зокрема проблема формування надійності у співака компонента музично-виконавської майстерності. Особлива увага у формуванні означеного компонента особистості майбутнього вчителя приділяється добору музичного репертуару та створенню умов для домінування у студентів позитивних емоцій.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |