Методика формування надійності співу в майбутніх учителів музики засобами активізації емоційного впливу на процес виконавської діяльності

Волошин, П. М. (2017) Методика формування надійності співу в майбутніх учителів музики засобами активізації емоційного впливу на процес виконавської діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 70-73. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (329kB) | Перегляд

Опис

У статті порушується проблема підготовки вчителів мистецьких дисциплін до музично-виконавської діяльності,удосконалення технологій навчання співу, які традиційно є обов’язковим компонентом навчання і виховання, зокрема проблема формування надійності у співака компонента музично-виконавської майстерності. Особлива увага у формуванні означеного компонента особистості майбутнього вчителя приділяється добору музичного репертуару та створенню умов для домінування у студентів позитивних емоцій.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: майбутні учителі музики, надійність співу, музично-виконавська діяльність, емоційний вплив, вокальні твори
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 11 Вер 2017 21:18
Останні зміни: 11 Вер 2017 21:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25230

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу