Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій

Майданик, О. В. (2017) Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 176-180. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (339kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлено значення використання інноваційних технологій у процесі формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи; визначено необхідність застосування інтерактивних методів навчання в освітньому процесі педагогічного коледжу; проведено аналіз педагогічних досліджень щодо вказаної проблеми; охарактеризовано сутність поняття «інтерактивні методи» та «критичне мислення», проаналізовано основні завдання розвитку критичного мислення студентської молоді. Автором зазначено, що формуванню громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічному коледжі має сприяти використання на заняттях суспільно-економічних дисциплін пізнавальних та проблемно-пошукових завдань; обґрунтовано висновок про те, що інноваційний підхід до формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічних коледжах спрямований на особистісний розвиток майбутніх фахівців, їхню здатність оволодівати новим досвідом на основі цілеспрямованого формування критичного мислення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Громадянська компетентність, інноваційні технології, інтерактивні методи навчання, критичне мислення, майбутні учителі початкової школи, навички, освітній процес, педагогічний коледж.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 12 Вер 2017 09:50
Останні зміни: 12 Вер 2017 09:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25255

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу