Майданик, О. В.
(2017)
Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
с. 176-180.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті висвітлено значення використання інноваційних технологій у процесі формування
громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи; визначено необхідність
застосування інтерактивних методів навчання в освітньому процесі педагогічного коледжу; проведено
аналіз педагогічних досліджень щодо вказаної проблеми; охарактеризовано сутність поняття
«інтерактивні методи» та «критичне мислення», проаналізовано основні завдання розвитку
критичного мислення студентської молоді. Автором зазначено, що формуванню громадянської
компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічному коледжі має сприяти
використання на заняттях суспільно-економічних дисциплін пізнавальних та проблемно-пошукових
завдань; обґрунтовано висновок про те, що інноваційний підхід до формування громадянської
компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічних коледжах спрямований на
особистісний розвиток майбутніх фахівців, їхню здатність оволодівати новим досвідом на основі
цілеспрямованого формування критичного мислення.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
Громадянська компетентність, інноваційні технології, інтерактивні методи навчання,
критичне мислення, майбутні учителі початкової школи, навички, освітній процес, педагогічний
коледж. |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
12 Вер 2017 09:50 |
Останні зміни: |
12 Вер 2017 09:52 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25255 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |