Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності

Мирончук, Н. М. (2017) Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 186-190. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (339kB) | Перегляд

Опис

У статті з’ясовано характеристики методу моделювання, його функції, види, етапи моделювання; зазначено вимоги до побудови практикоорієнтованих моделей (інгерентність, спрощеність, адекватність). Визначено прикладні аспекти застосування методу моделювання у контекстній підготовці студентів магістратури (розроблення моделі підготовки фахівців; моделювання педагогічних ситуацій; моделювання освітньо-професійного середовища з урахуванням предметного, психологічного, просторово-часового, соціального-комунікативного контекстів; розробка моделі готовності майбутнього викладача до самоорганізації у професійній діяльності та ін.).

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: модель, моделювання, контекстна підготовка, викладач вищої школи, ситуації самоорганізації.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 12 Вер 2017 09:57
Останні зміни: 12 Вер 2017 10:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25259

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу