Мирончук, Н. М.
(2017)
Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)).
pp. 186-190.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті з’ясовано характеристики методу моделювання, його функції, види, етапи моделювання;
зазначено вимоги до побудови практикоорієнтованих моделей (інгерентність, спрощеність,
адекватність). Визначено прикладні аспекти застосування методу моделювання у контекстній
підготовці студентів магістратури (розроблення моделі підготовки фахівців; моделювання
педагогічних ситуацій; моделювання освітньо-професійного середовища з урахуванням предметного,
психологічного, просторово-часового, соціального-комунікативного контекстів; розробка моделі
готовності майбутнього викладача до самоорганізації у професійній діяльності та ін.).
Actions (login required)
|
View Item |