Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності

Мирончук, Н. М. (2017) Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 186-190. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (339kB) | Preview

Abstract

У статті з’ясовано характеристики методу моделювання, його функції, види, етапи моделювання; зазначено вимоги до побудови практикоорієнтованих моделей (інгерентність, спрощеність, адекватність). Визначено прикладні аспекти застосування методу моделювання у контекстній підготовці студентів магістратури (розроблення моделі підготовки фахівців; моделювання педагогічних ситуацій; моделювання освітньо-професійного середовища з урахуванням предметного, психологічного, просторово-часового, соціального-комунікативного контекстів; розробка моделі готовності майбутнього викладача до самоорганізації у професійній діяльності та ін.).

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: модель, моделювання, контекстна підготовка, викладач вищої школи, ситуації самоорганізації.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Pedagogy
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Sep 2017 09:57
Last Modified: 12 Sep 2017 10:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25259

Actions (login required)

View Item View Item