Мирончук Н. М. (2017) Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 186–190. ISSN 2076-6173.
35.pdf
Завантажити (339kB) | Preview
Анотація
У статті з’ясовано характеристики методу моделювання, його функції, види, етапи моделювання;
зазначено вимоги до побудови практикоорієнтованих моделей (інгерентність, спрощеність,
адекватність). Визначено прикладні аспекти застосування методу моделювання у контекстній
підготовці студентів магістратури (розроблення моделі підготовки фахівців; моделювання
педагогічних ситуацій; моделювання освітньо-професійного середовища з урахуванням предметного,
психологічного, просторово-часового, соціального-комунікативного контекстів; розробка моделі
готовності майбутнього викладача до самоорганізації у професійній діяльності та ін.).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | модель, моделювання, контекстна підготовка, викладач вищої школи, ситуації самоорганізації. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Вер 2017 09:57 |
Оновлення: | 12 Вер 2017 10:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25259 |