Мирончук Н. М. (2017) Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 88. С. 186–190. ISSN 2076-6173.
35.pdf
Завантажити (339kB) | Preview
Анотація
У статті з’ясовано характеристики методу моделювання, його функції, види, етапи моделювання;
зазначено вимоги до побудови практикоорієнтованих моделей (інгерентність, спрощеність,
адекватність). Визначено прикладні аспекти застосування методу моделювання у контекстній
підготовці студентів магістратури (розроблення моделі підготовки фахівців; моделювання
педагогічних ситуацій; моделювання освітньо-професійного середовища з урахуванням предметного,
психологічного, просторово-часового, соціального-комунікативного контекстів; розробка моделі
готовності майбутнього викладача до самоорганізації у професійній діяльності та ін.).
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | модель, моделювання, контекстна підготовка, викладач вищої школи, ситуації самоорганізації. |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 12 Вер 2017 12:57 |
| Оновлення: | 12 Вер 2017 13:05 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25259 |
| ДСТУ 8302:2015: | Мирончук Н. М. Моделювання основ контекстної підготовки студентів магістратури до професійно-педагогічної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2017. № 88. С. 186–190. |


