Шляхи оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісної парадигми

Сидорчук Н. Г. (2017) Шляхи оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісної парадигми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 249–253. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (367kB) | Preview

Анотація

У статті актуалізовано проблему оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісного підходу. Одним із засобів розв’язання поставленого завдання визначено введення у навчальний процес аспірантури обов’язкової навчальної дисципліни "Професійно-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу". Розкрито змістове наповнення розробленого курсу та загальні механізми його апробації у ході підготовки слухачів всіх напрямів підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійно-педагогічна підготовка, компетентнісний підхід, доктор філософії.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Вер 2017 11:36
Оновлення: 12 Вер 2017 11:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25275

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу