Шляхи оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісної парадигми

Сидорчук, Н. Г. (2017) Шляхи оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісної парадигми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 249-253. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (367kB) | Перегляд

Опис

У статті актуалізовано проблему оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісного підходу. Одним із засобів розв’язання поставленого завдання визначено введення у навчальний процес аспірантури обов’язкової навчальної дисципліни "Професійно-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу". Розкрито змістове наповнення розробленого курсу та загальні механізми його апробації у ході підготовки слухачів всіх напрямів підготовки.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійно-педагогічна підготовка, компетентнісний підхід, доктор філософії.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 12 Вер 2017 11:36
Останні зміни: 12 Вер 2017 11:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25275

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу