Особливості організаційної роботи з підручником як важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя

Березюк, Ю. В. (2017) Особливості організаційної роботи з підручником як важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 22-26. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (340kB) | Перегляд

Опис

В статті проаналізовано особливості організаційної роботи з підручником як особливо важливої складової професійної компетентності майбутнього вчителя. Визначено сучасні вимоги до шкільного підручника, розкрито основні теоретико-методологічні основи побудови сучасного шкільного підручника. Досліджено функції підручника, дана характеристика принципам формування навчального матеріалу шкільного підручника, а також основи його проектування.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Вер 2017 09:28
Останні зміни: 13 Вер 2017 09:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25298

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу