Особливості організаційної роботи з підручником як важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя

Березюк Ю. В. (2017) Особливості організаційної роботи з підручником як важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). С. 22–26. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (340kB) | Preview

Анотація

В статті проаналізовано особливості організаційної роботи з підручником як особливо важливої складової професійної компетентності майбутнього вчителя. Визначено сучасні вимоги до шкільного підручника, розкрито основні теоретико-методологічні основи побудови сучасного шкільного підручника. Досліджено функції підручника, дана характеристика принципам формування навчального матеріалу шкільного підручника, а також основи його проектування.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 09:28
Оновлення: 13 Вер 2017 09:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25298

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу