Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів

Ващенко С. В., Рибак Т. М., Свисюк О. В. (2017) Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). С. 45–50. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (358kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність застосування рекламного тексту як навчального матеріалу курсу іноземної мови для студентів спеціалізації ''Маркетинг''. Визначено особливості змісту навчання іноземної мови з огляду на необхідність практичного засвоєння фахових знань та навчальний потенціал іншомовної реклами. Запропоновано напрями впровадження рекламних текстів у навчальний курс іноземної мови для майбутніх маркетологів, а також завдання для успішної інтеграції запропонованого навчального матеріалу та традиційного змісту дисципліни.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рекламний текст, професійна підготовка маркетологів, іноземна мова для спеціальних цілей, міжпредметні зв’язки, зміст курсу іноземної мови
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 09:44
Оновлення: 13 Вер 2017 09:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25305

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу