Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів

Ващенко, С. В., Рибак, Т. М., Свисюк, О. В. (2017) Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). pp. 45-50. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (358kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано доцільність застосування рекламного тексту як навчального матеріалу курсу іноземної мови для студентів спеціалізації ''Маркетинг''. Визначено особливості змісту навчання іноземної мови з огляду на необхідність практичного засвоєння фахових знань та навчальний потенціал іншомовної реклами. Запропоновано напрями впровадження рекламних текстів у навчальний курс іноземної мови для майбутніх маркетологів, а також завдання для успішної інтеграції запропонованого навчального матеріалу та традиційного змісту дисципліни.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: рекламний текст, професійна підготовка маркетологів, іноземна мова для спеціальних цілей, міжпредметні зв’язки, зміст курсу іноземної мови
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 13 Sep 2017 09:44
Last Modified: 13 Sep 2017 09:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25305

Actions (login required)

View Item View Item