Ващенко, С. В., Рибак, Т. М., Свисюк, О. В.
(2017)
Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)).
с. 45-50.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті обґрунтовано доцільність застосування рекламного тексту як навчального матеріалу курсу іноземної мови для студентів спеціалізації ''Маркетинг''. Визначено особливості змісту навчання іноземної мови з огляду на необхідність практичного засвоєння фахових знань та навчальний потенціал іншомовної реклами. Запропоновано напрями впровадження рекламних текстів у навчальний курс іноземної мови для майбутніх маркетологів, а також завдання для успішної інтеграції запропонованого навчального матеріалу та традиційного змісту дисципліни.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |