Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра)

Галян, О. І. (2017) Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). pp. 60-66. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (374kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено аналізу особливостей розвитку ідеї суб’єктності особистості школяра з позиції формальної, психологічної та педагогічної логіки. Розглянута проблема постає як подальша експлікація історико-педагогічного процесу,в якому представлено когнітивний аспект діяльності дослідників освіти, часові зміни педагогічної реальності та її суб’єкти. Розкрито чинники генерування педагогічних ідей у контексті дослідження суб’єктності особистості школяра. Акцентовано увагу на методах і змісті генерування ідеї суб’єктності у вітчизняному педагогічному дискурсі ХХ століття.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ідея, логіка, генерування, апробація, впровадження, розвиток, трансформація, суб’єктність особистості школяра, ХХ століття
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 13 Sep 2017 13:13
Last Modified: 13 Sep 2017 13:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25311

Actions (login required)

View Item View Item