Галян, О. І.
(2017)
Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра).
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)).
с. 60-66.
ISSN 2076-6173
Опис
Статтю присвячено аналізу особливостей розвитку ідеї суб’єктності особистості школяра з позиції формальної, психологічної та педагогічної логіки. Розглянута проблема постає як подальша експлікація історико-педагогічного процесу,в якому представлено когнітивний аспект діяльності дослідників освіти, часові зміни педагогічної реальності та її суб’єкти. Розкрито чинники генерування педагогічних ідей у контексті дослідження суб’єктності особистості школяра. Акцентовано увагу на методах і змісті генерування ідеї суб’єктності у вітчизняному педагогічному дискурсі ХХ століття.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |