Гордієнко О. А. (2017) Проблеми використання комп’ютера на уроках української мови в початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. С. 18–22.
|
Текст
Download (170kB) | Preview |
Анотація
У рамках дії компетентнісної парадигми в освіті, з погляду сучасних мовознавців, на уроках української мови необхідно формувати мовні компетенції учнів; виробляти практичні навички володіння культурою мови, уміння користуватися словниками та іншою літературою; прищеплювати мовний смак, формувати лінгвістичні компетенції учнів, розширюючи їх знання про українську мову як багатофункціональну знакову систему й суспільне явище, виробляти лінгвокультурознавчу компетенцію, формуючи цілісне уявлення про мову як національно-культурний феномен, вдосконалювати вміння й навички самостійної роботи з навчально-науковим текстом
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Проблеми використання комп’ютера на уроках української мови в початкових класах |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 30 Жовт 2017 18:42 |
Оновлення: | 30 Жовт 2017 18:42 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25578 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |