Проблеми використання комп’ютера на уроках української мови в початкових класах

Гордієнко О. А. (2017) Проблеми використання комп’ютера на уроках української мови в початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. С. 18–22.

[img]
Preview
Текст
Download (170kB) | Preview

Анотація

У рамках дії компетентнісної парадигми в освіті, з погляду сучасних мовознавців, на уроках української мови необхідно формувати мовні компетенції учнів; виробляти практичні навички володіння культурою мови, уміння користуватися словниками та іншою літературою; прищеплювати мовний смак, формувати лінгвістичні компетенції учнів, розширюючи їх знання про українську мову як багатофункціональну знакову систему й суспільне явище, виробляти лінгвокультурознавчу компетенцію, формуючи цілісне уявлення про мову як національно-культурний феномен, вдосконалювати вміння й навички самостійної роботи з навчально-науковим текстом

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Проблеми використання комп’ютера на уроках української мови в початкових класах
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 30 Жовт 2017 18:42
Оновлення: 30 Жовт 2017 18:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25578

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу