Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум

Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. (2017) Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум. Актуальні питання сучасної інформатики (5). С. 147–150.

[img]
Preview
Текст
Download (338kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: С.В. Кузьменко
Дата подачі: 20 Лист 2017 11:21
Оновлення: 20 Лист 2017 11:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25736

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу