Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум

Семеніхіна, О. В., Друшляк, М. Г. (2017) Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 147-150.

[img]
Перегляд
Text
Download (338kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: С.В. Кузьменко
Дата внесення: 20 Лист 2017 11:21
Останні зміни: 20 Лист 2017 11:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25736

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу