Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. (2017) Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум. Актуальні питання сучасної інформатики (5). С. 147–150.
|
Текст
Download (338kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | С.В. Кузьменко |
Дата подачі: | 20 Лист 2017 11:21 |
Оновлення: | 20 Лист 2017 11:21 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25736 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |