Іванцова, Т. (2017) Морально-естетичне виховання молодших школярів на у процесі вивчення казок на уроках літературного читання. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. pp. 114-118.
|
Text
Download (237kB) | Preview |
Abstract
Мета вчителя – виховати зі своїх учнів цілеспрямованих, чесних, відкритих для спілкування та праці людей. Виховання – процес формування всебічно розвиненої особистості, а навчання – найважливіший засіб виховання, під яким розуміється процес передачі та активного засвоєння знань, умінь і навичок. Навчання рідної мови у вітчизняній методиці завжди розглядалося в нерозривному зв’язку з розвитком і вихованням учня. Розвиток же особистості залежить від навколишнього мовного середовища, а це світ текстів, які ми чуємо, читаємо, вимовляємо.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Морально-естетичне виховання молодших школярів на у процесі вивчення казок на уроках літературного читання |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language |
Depositing User: | Ст. лаб. Н.І. Бєлова |
Date Deposited: | 28 Nov 2017 19:17 |
Last Modified: | 28 Nov 2017 19:23 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25874 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |