Федоренко, Л. О.
(2017)
Розвиток жанру Lehrstück в драматургії Хайнера Мюллера.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (86)).
с. 135-139.
ISSN 2076-6173
Опис
Стаття присвячена розгляду п’єси Хайнера Мюллера ''Маузер'' у зіставленні із концепцією Lehrstück (''навчальної'' п’єси) Бертольта Брехта. Виділені спільні риси Lehrstück обох драматургів: активізація читача / глядача; наявність хорів, що коментують дію; можливість використання п’єси аматорами у якості "навчальної вправи" з усім комплексом Lehrstück-дослідження: відтворення "зразка" → аналіз, дискусія → зміна вихідного матеріалу; показ хибної поведінки героя з метою збудження думки реципієнта; персонажі – символічні фігури, певний соціальний згусток; умовність дії, абстрактний, притчовий характер.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
Lehrstück, Lern-Spiel, "навчальна" п’єса, ''гра без глядача'', аматорська гра, аналіз, дискусія, експеримент, епічний театр, діалектичний театр. |
Теми: |
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
20 Груд 2017 11:49 |
Останні зміни: |
20 Груд 2017 11:51 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26021 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |