Розвиток жанру Lehrstück в драматургії Хайнера Мюллера

Федоренко Л. О. (2017) Розвиток жанру Lehrstück в драматургії Хайнера Мюллера. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (86)). С. 135–139. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (357kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена розгляду п’єси Хайнера Мюллера ''Маузер'' у зіставленні із концепцією Lehrstück (''навчальної'' п’єси) Бертольта Брехта. Виділені спільні риси Lehrstück обох драматургів: активізація читача / глядача; наявність хорів, що коментують дію; можливість використання п’єси аматорами у якості "навчальної вправи" з усім комплексом Lehrstück-дослідження: відтворення "зразка" → аналіз, дискусія → зміна вихідного матеріалу; показ хибної поведінки героя з метою збудження думки реципієнта; персонажі – символічні фігури, певний соціальний згусток; умовність дії, абстрактний, притчовий характер.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Lehrstück, Lern-Spiel, "навчальна" п’єса, ''гра без глядача'', аматорська гра, аналіз, дискусія, експеримент, епічний театр, діалектичний театр.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 20 Груд 2017 11:49
Оновлення: 20 Груд 2017 11:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26021

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу