Федоренко Л. О.
(2017)
Розвиток жанру Lehrstück в драматургії Хайнера Мюллера.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (86)).
С. 135–139.
ISSN 2076-6173
Анотація
Стаття присвячена розгляду п’єси Хайнера Мюллера ''Маузер'' у зіставленні із концепцією Lehrstück (''навчальної'' п’єси) Бертольта Брехта. Виділені спільні риси Lehrstück обох драматургів: активізація читача / глядача; наявність хорів, що коментують дію; можливість використання п’єси аматорами у якості "навчальної вправи" з усім комплексом Lehrstück-дослідження: відтворення "зразка" → аналіз, дискусія → зміна вихідного матеріалу; показ хибної поведінки героя з метою збудження думки реципієнта; персонажі – символічні фігури, певний соціальний згусток; умовність дії, абстрактний, притчовий характер.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |