Темпоральні характеристики педагогіки Василя Сухомлинського

Сєрадзка-Базюр Божена, Сейко Н. А. (2017) Темпоральні характеристики педагогіки Василя Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). С. 106–113. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (391kB) | Preview

Анотація

У статті визначено темпоральні характеристики педагогічної теорії і практики педагогічної діяльності Василя Олександровича Сухомлинського. Визначено зв'язок між часом та провідними педагогічними поняттями, що знаходять своє місце у теорії В. Сухомлинського – навчанням, вихованням, розвитком особистості дитини. З’ясовано темпоральний зміст провідних процесуальних характеристик розвитку особистості – діяльності, мислення, поведінки й комунікацій. Встановлено рівні функціонування темпоральної педагогіки (час як період життя людини; як поняття щоденного життя особистості; як цінність). Сформульовано висновок про близькість темпоральних ідей Василя Сухомлинського та Януша Корчака.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Василь Сухомлинський, темпоральність, педагогічна теорія
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 22 Січ 2018 10:32
Оновлення: 22 Січ 2018 10:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26190

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу