Сєрадзка-Базюр, Божена, Сейко, Н. А.
(2017)
Темпоральні характеристики педагогіки Василя Сухомлинського.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)).
с. 106-113.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті визначено темпоральні характеристики педагогічної теорії і практики педагогічної діяльності Василя Олександровича Сухомлинського. Визначено зв'язок між часом та провідними педагогічними поняттями, що знаходять своє місце у теорії В. Сухомлинського – навчанням, вихованням, розвитком особистості дитини. З’ясовано темпоральний зміст провідних процесуальних характеристик розвитку особистості – діяльності, мислення, поведінки й комунікацій. Встановлено рівні функціонування темпоральної педагогіки (час як період життя людини; як поняття щоденного життя особистості; як цінність). Сформульовано висновок про близькість темпоральних ідей Василя Сухомлинського та Януша Корчака.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |