Темпоральні характеристики педагогіки Василя Сухомлинського

Сєрадзка-Базюр, Божена, Сейко, Н. А. (2017) Темпоральні характеристики педагогіки Василя Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). с. 106-113. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (391kB) | Перегляд

Опис

У статті визначено темпоральні характеристики педагогічної теорії і практики педагогічної діяльності Василя Олександровича Сухомлинського. Визначено зв'язок між часом та провідними педагогічними поняттями, що знаходять своє місце у теорії В. Сухомлинського – навчанням, вихованням, розвитком особистості дитини. З’ясовано темпоральний зміст провідних процесуальних характеристик розвитку особистості – діяльності, мислення, поведінки й комунікацій. Встановлено рівні функціонування темпоральної педагогіки (час як період життя людини; як поняття щоденного життя особистості; як цінність). Сформульовано висновок про близькість темпоральних ідей Василя Сухомлинського та Януша Корчака.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Василь Сухомлинський, темпоральність, педагогічна теорія
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 22 Січ 2018 10:32
Останні зміни: 22 Січ 2018 10:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26190

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу